On-line marketing Ložiska Haná

Projekt: On-line marketing

Klient: Ložiska Haná, s.r.o.

Datum realizace: 19 února, 2020

Zadání

  • Oživit firemní Facebookovou stránku
  • Zvýšit návštěvnost prodejny
  • Zjednodušit a zpřehlednit webové stránky
  • Zvýšit povědomí o značce
  • Dostat se na přední pozice ve vyhledávačích Google a Seznam
  • Spustit reklamy a kampaně
  • Dát zákazníkům důvod, proč nenakupovat u konkurence

Proces

  • Grafický návrh billboardu a cedule nad vchodové dveře
  • Pravidelná tvorba příspěvků a propagace na sociálních sítích
  • Školení jak nastavit PPC kampaně a klíčová slova ve vyhledávacích sítích
  • Napojení a nastavení Google Analytics a Smartlook
  • Návrh aktualizace webových stránek
  • Základní orientace v prostředí správce reklam
  • Vymyšlení marketingové strategie

Výsledek

  • Prvotní vytvoření a následná správa PPC kampaní k propagaci firmy samostatně
  • Vyšší návštěvnost prodejny
  • Založený e-shop a jeho propagace na sociálních sítích
  • Orientace ve správci reklam
  • Umění plánovat a vytvářet příspěvky samostatně
  • Úspěšná Vánoční kampaň k propagaci firmy

Spolupráce s firmou Obchodníci, s.r.o. nám přinesla přesně to, co jsme potřebovali. Už se orientujeme v nastavení vlastních reklam, díky tomu máme vyšší návštěvnost prodejny a zákazníci o nás vědí.

Ložiska Haná, s.r.o.

Další referenční projekty

Předchozí
Další

NAKOPNEME TO SPOLEČNĚ

Chcete podpořit váš projekt?

Potřebujete nakopnout váš prodej? Pojďme se sejít a probereme, co bychom mohli udělat užitečného. Proškolit Vaše zaměstnance? Vyhledat schopné zaměstnance? Zviditelnit Vás na webu? Vytvořit nový prodejní web? Nebo osobně zkonzultovat vhodnou strategii, kterou si budete realizovat svépomocí?