Vaším úkolem bude nejen komunikovat s dodavateli a orientovat se v technických výkresech, ale také ohlídat bezproblémový chod administrativy.
Příprava účetních podkladů
Hlídání harmonogramu dodávek
Logistika a komunikace s dodavateli
Objednávky, dodací listy, faktury…
SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
Znalost AJ, (NJ výhodou)
Kladný vztah k technice
Znalost PC – MS Office, aplikace Google (kalendář apod.), další znalosti výhodou
ŘP sk. B
Samostatnost, ale i týmová práce
Reprezentativní vystupování
Nástupní mzdu 30.000,- Kč
Kvartální prémie dle výkonu
Dotované obědy
Ranní směna: 7-15 h
4 týdny dovolené
Telefon, notebook
SEINTRADE je firma, která již více, než 7 let pracuje na velkých zakázkách pro nadnárodní společnosti z oblasti železniční přepravy. V současné době se objem zakázek natolik zvýšil, že potřebujeme náš tým posílit. Vaší výhodou může být předešlá praxe v některé ze strojírenských, kovoobráběcích či zámečnických společnostech. Jsme malá, avšak dynamická firma, která si svých zaměstnanců váží a neváhá je nadstandardně odměňovat dle dosaženého obratu společnosti.
orem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labconsectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.
IČ: 05621879, DIČ: CZ05621879
Sněhotice 47
798 07 Brodek u Prostějova
Bank. Účet: 233042156/0600
IČ: 75245558 (neplátce DPH)
Sněhotice 47
798 07 Brodek u Prostějova
Bankovní účet: 228306938/0600
Po-Pá: 8:30 – 15:00
Tel: 604 717 155
Partyzánská 3
796 01 Prostějov
Copyright © 2021
Copyright © 2021