Blog, Marketing, Weby

Kde v analytice najít UTM?

V minulém článku jsme si ukázali, jak nastavit UTM parametry, abychom mohli sledovat efektivitu našich odkazů.

Dnes si řekneme, kde v Google Analytics tyto údaje hledat.

V Analytics můžeme samozřejmě vyhodnocovat nepřeberné množství údajů, ale abychom zjistili, ze kterého zdroje máme návštěvníky, vybereme následující:

Akvizice → Veškerá návštěvnost → Kanály

A nad výsledky potom zadáme

Sekundární dimenze: Zdroj / médium.

Získáme tak seznam našich nastavených UTM parametrů a údaj, kolik návštěv se z nich uskutečnilo.

Dále můžeme upravit například časové období a další parametry, které nám mohou pomoci k vyhodnocení efektivity kampaní v čase.

SDÍLEJTE S OSTATNÍMI

Zaujal vás článek?

Podělte se o něj s ostatními na sociálních sítích

Facebook
Twitter
LinkedIn