Blog, IT, Marketing, Weby

Jak implementovat Facebook Pixel do WordPressu?

Pixel je nástroj Facebooku, který pomáhá s cílením reklamy, zejména pak remarketingu. Určitě to znáte. Navštívíte nějaký web a rázem na vás vyskakuje jeho reklama na Facebooku. Za to „může“ právě Pixel.

Pokud máte web postavený na WordPressu, existuje několik možností, jak Pixel implementovat.

Můžete použít Google Tag Manager a implementovat spolu s dalšími nástroji, které chcete používat. Zde zvolte možnost přidat vlastní HTML a zkopírujte kód, který najdete v nastavení svého Pixelu.

Druhou možností jsou, jako obvykle, pluginy. Když nechcete používat Google Tag Manager nebo třeba nevíte, jak na to, můžete využít předpřipravené řešení.

Jedním z nich je PixelYourSite, který kromě Pixelu umožňuje i napojení novějšího Conversion API, Google Ads, Google Analytics a spoustu dalších nástrojů. Podle toho, který nástroj chcete nastavit, stačí vložit ID, Token, nebo podobný údaj, a máte prakticky hotovo.

A pokud by se přece jen nedařilo, ozvěte se nám, rádi pomůžeme.

SDÍLEJTE S OSTATNÍMI

Zaujal vás článek?

Podělte se o něj s ostatními na sociálních sítích

Facebook
Twitter
LinkedIn