Blog, Marketing, Weby

Jak si ukládat poznámky do Google Analytics?

Možná to znáte taky. Otevřete si Analytics a v návštěvnosti je najednou výkyv. Ať už nahoru nebo dolů. A vy začnete přemýšlet, proč to tak je.

Spustili jsme kampaň? Přestali nám lidi dávat souhlas s cookies?

Důvodů bychom zvládli vymyslet spoustu. A protože ne vždy jsme zkrátka schopni dobrat se správného důvodu, ukážeme si, jak si do Analytics uložit poznámku, abychom dokázali lépe určit, proč se návštěvnost vyvíjí právě tak, jak se vyvíjí.

Otevřeme si tedy třeba

Publikum → Přehled

A klikneme na nenápadnou šipečku uprostřed pod grafem.

Hned potom můžeme kliknout „Vytvořit novou poznámku“, k ní zadat datum a zapsat, co se stalo.

Může to pomoci lépe porozumět vývoji návštěvnosti a ulehčit nám spoustu přemýšlení.

SDÍLEJTE S OSTATNÍMI

Zaujal vás článek?

Podělte se o něj s ostatními na sociálních sítích

Facebook
Twitter
LinkedIn